
Vai Tev interesē, kā iegūt pēc iespējas vairāk uzņēmuma mājaslapas apmeklējuma skaitu? Ar klientu piesaistīšanu vien nepietiek, ir arī jāmāk noturēt un panākt, ka klienti Tavu mājaslapu apmeklēs arī citas reizes.
Mūsdienās uzņēmuma mājaslapa ir kompānijas seja. Tai ir jābūt praktiskai un vizuāli pievilcīgai, lai saglabātu klientu uzmanību.
Lai uzzinātu, ko klienti vēlas iegūt no uzņēmuma mājaslapas, turpini lasīt rakstu!
Mājaslapas ērtums un pielietošana
Mājaslapai ir jābūt viegli saprotamai, lai var ātri un ērti pasūtīt, atrast un apskatīt produktus. Ja mājaslapā nav meklētājs vai produkti iedalīti sadalījumos, tas rada nesaprašanu un apgrūtina produkta meklēšanas iespēju.
Mājaslapā ir jābūt visai aktuālākajai informācijai par uzņēmumu. Dod iespēju klientiem sazināties ar uzņēmumu. Parūpējies par to, ka mājaslapā ir sadaļa, kur var uzzināt kontaktinformāciju par uzņēmumu: telefona numurs, e-pasts, atrašanās vieta.
Mūsdienās ar parastu mājaslapu nepietiek. Ir jāparūpejas arī par to, lai mājaslapu var kvalitatīvi atvērt telefonos. Tāpēc ir jāpiedomā pie tā, kā uzņēmuma mājaslapa izskatīsies telefona skatā.
Pilnvērtīga produktu vai pakalpojumu informācija
Klientam ir svarīgi, ka ir pieejama visa nepieciešamā informācija par produktu, lai to iegādātos.
Ieteikumi, kā uzlabot produkta informāciju:
- Lietošanas instrukcija – velti laiku un apraksti visu svarīgāko informāciju par produktu. Vari pieminēt par meteriālu, kā to kopt, kā uzglabāt. Ja ir kāds specifiskāks produkts, pievieno arī to, kā labāk lietot.
- Attēls – atspoguļo patieso produkta izskatu. Ieteikums izmantot arī video materiālus, kas labāk palīdzēs saprast produkta īpašības.
- Produkta atrašanās vieta – daudzi cilvēki, pirms iegādājas produktu, vēlas to redzēt dzīvē. Ieteikums izveidot arī sadaļu, kur ir iespējams aplūkot, kurā vietā ir iespējams iegādāties konkrēto lietu.
- Atgriešanas iespēja
- Garantija
Kā panākt, lai klienti apmeklē uzņēmuma mājaslapu atkārtoti?
- Pierakstīšanās uz e-pastu – norādi, ka vēlies klientiem sūtīt aktuālāko informāciju un īpašos piedāvājumus.
- Sociālie mediji – mājaslapā redzamā vietā norādi, ka uzņēmumam ir socialiem mediji. Veidojot kampaņas, panāksi, ka klienti vairāk apmeklēs mājaslapu.
- Izveido klientu programmu – iepriecini savus klientus un dod viņiem iespēju kļūt par īpašiem klientiem. Piedāvā kādus izdevīgus piedāvājumus.
- Regulāri publicē jaunu informāciju – klientiem patīk, ka, atgriežoties mājaslapā, viņi var ieraudzīt jaunas lietas. Dod klientiem iespēju uzzināt kaut ko jaunu un aktuālu saistībā ar uzņēmumu.
Lai labāk izprastu klientu vēlmes, uzņēmuma mājaslapā ir ieteicams izveidot mazu aptaujas sadaļu. Šo aptauju novietojiet redzemā stūrī, lai klienti varētu pamanīt un sazināties ar uzņēmumu. Tādā veidā panāksi, ka tiek atrisinātas klientu vēlmes, un tiks uzlabota mājaslapas funkcionalitāte.
Mājaslapa ir nepieciešama klientam, tādēļ vienmēr pievērs uzmanību, ko Tavi klienti par to saka – kas patīk, kas nē. Pievērs īpašu uzmanību problemām, un rodi risinājumus tās izlabot.
Ja Tev vēl nav uzņēmuma mājaslapa, izmanto DigitalMore pakalpojumus un sasniedz savus klientus!