Interneta attīstība ir sniegusi bezgalīgas iespējas iegūt, izveidot vai uzzināt kāroto un bez meklētājprogrammas kā Google tas nebūtu iespējams. Katru sekundi Google tiek veikti vairāk kā 2.3 miljoni meklēšanas gadījumu, un daļa meklēšanas rezultātu ir tieši Google reklāmas. Google Ads reklāmas gan maziem, gan lieliem uzņēmumiem var būt ļoti efektīvs veids, kā piesaistīt uzmanību tad, kad lietotājs meklē Tava uzņēmuma piedāvātajiem produktiem vai pakalpojumiem līdzīgus produktus vai pakalpojumus.
Google Ads ļauj uzņēmumiem sasniegt ikvienu, kurš izmanto Google, lai meklētu informāciju par to kurp doties, ko darīt un kādus produktus vai pakalpojumus iegādāties. Izmantojot Google Ads sniegtās iespējas, Tu sava uzņēmuma mājaslapai vari piesaistīt īsto auditoriju – potenciālos pircējus, kuri ir ieinteresēti iegādāties Tavus piedāvātos produktus. Gandrīz katru reizi, kad var manīt uzņēmuma mājaslapu, kas ir Google meklēšanas sarakstā ierindojusies kā pirmais vai otrais rezultāts, tas nav tikai pateicoties piemērotam SEO, visticamāk uzņēmums izmanto Google Ads pakalpojumus.
Ko ietver Google Ads reklāmas pakalpojumi?
- Uzņēmumam atbilstoša piedāvājuma sagatavošanu
- Nozares nozīmīgāko atslēgvārdu analīzi un to vidējo meklējumu skaita un pozīciju fiksēšanu
- Uzņēmuma mērķu noteikšanu
- Ieteikumu sniegšanu reklāmas budžeta izvēlē
- Google Ads konta izveidi un/vai optimizāciju (e-komercijas sadaļu un mērķu uzstādīšanu)
- Piemērotāko reklāmu mērķēšanas parametru uzstādīšanu
- Efektīvu reklāmas tekstu un vizuālo materiālu sagatavošanu
- Reklāmas materiālu izveidošanu (gan teksti, gan vizuālie materiāli)
- Izveidoto reklāmas kampaņu monitoringu un optimizēšanu
- Rezultātu analīzi un atskaišu veidošanu
- Individuālu konsultāciju sniegšanu
Kādi ir ieguvumi, izmantojot Google reklāmu risinājumus?
Tas ir viens no jaudīgākajiem tiešsaistes reklāmas rīkiem jebkuras nozares uzņēmumam, ar kura palīdzību ir iespējams garentēti palielināt e-komercijas pārdošanas apjomus. Google reklāma ir izdevīga, jo:
- Potenciālie klienti paši meklē produktu vai pakalpojumu – augsta varbūtība pirkumam
- Iespaidīgi lielas auditorijas sasniedzamība
- Iespēja izmantot remārketinga reklāmas šaubīgo klientu pārliecināšanai
- Tava reklāma uzreiz var būt augstāk par citu konkurentu reklāmām Google meklētājā
- Maksā tikai par reālu klikšķi nevis par reklāmas atrādīšanu
- Budžetam draudzīgas izmaksas, salīdzinājumā ar citām mārketinga aktivitātēm
- Reklāmas budžetu var koriģēt jebkurā brīdī
Google reklāma ir svarīgs digitālā mārketinga rīks jebkuram uzņēmumam, kurš vēlas ātrāk un efektīvāk sasniegt savu potenciālo mērķauditoriju. Google Ads iespējas ir piemērojamas katram uzņēmumam individuāli – piemēram, uzstādot reklāmas tēriņu ierobežojumu vai mērķauditorijas atrašanās vietu.
Mēs, DigitalMore, varam palīdzēt Tavam uzņēmumam izvēlēties efektīvāko Google reklāmas veidu, pielāgot visus tās aspektus un saslēgt ar citiem Google pakalpojumiem, lai uzņēmums pēc iespējas īsākā laika posmā sasniegtu izvirzītos mārketinga mērķus. Papildus varam pielāgot un sagatavot mājaslapas saturu ar atslēgvārdiem, lai tas atbilst SEO prasībām. Mēs nodrošināsim uzņēmumam stipru un veiksmīgu pamatu, kuru ar laiku varēs attīstīt un virzīt par vienu no primārajiem rīkiem savas auditorijas sasniegšanai!
Cik maksā reklāma Google meklētājā?
Izmaksas par pirmreizējo atslēgvārdu analīzi, Google Search reklāmas tekstu un/vai Google Display baneru izveidi, reklāmas kampaņu izstrādi un uzstādīšanu, auditorijas parametru iestatīšanu u.c. nepieciešamo darbību veikšanu, t.sk., Google Ads konta konfigurēšanu ir, sākot no 200 EUR. Ikmēneša reklāmas kampaņu vadība, regulāra to optimizācija un ikmēneša atskaites sagatavošana, sākot no 70 EUR. Lai uzzinātu vairāk par Google reklāmas risinājumiem un cenām, piesakies bezmaksas konsultācijai un mūsu speciālisti ar prieku sagatavos tieši Tavam uzņēmumam atbilstošu pakalpojumu piedāvājumu.
Mūsu uzņēmuma Google Ads reklāmas speciālisti un reklāmas tekstu sastādītāji veiks Tava uzņēmuma reklāmu sagatavošanu, monitoringu un kontroli, lai palielinātu Tava uzņēmuma pārdošanas apjomus.