Mūsdienu pasaulē sociālie tīkli pazīstami gandrīz ikvienam. Kāds vairāk izmanto Instagram, cits intensīvāk lieto Facebook, vēl kāds – citu sociālo platformu, bet tās visas vieno viens mērķis – komunikācija. Lielākā daļa sociālos tīklus izmanto, lai komunicētu ar draugiem, ģimeni un paziņām, taču pēdējo gadu laikā arvien nozīmīgāku lomu ieņem uzņēmumu komunikācija ar potenciālajiem vai esošajiem klientiem. Uzņēmuma sociālo tīklu administrēšana, komunikācija un saiknes veidošana ar savu auditoriju online ir kļuvusi par neatņemamu gan mazu, gan lielu uzņēmumu mārketinga stratēģijas sastāvdaļu.
Ko ietver sociālo tīklu apkalpošana?
Sociālo tīklu administrēšana ir laikietilpīgs un rūpīgs process. Mūsdienās konkurence uzņēmumu vidū ir īpaši sīva, tādēļ ir it sevišķi būtiski, lai Tavs uzņēmums un produkts izceltos konkurentu vidū, un tieši tāpēc ikdienā ir jāveic noteiktu darbību kopums, kas sevī iekļauj augstvērtīga satura radīšanu, mērķauditorijas noteikšanu, analīzi un piesaisti, aktīvu komunikāciju ar esošajiem un potenciālajiem klientiem, kā arī daudzus citus procesus.
Sociālo tīklu administrēšana iekļauj:
- Lapas/konta izveidi un optimizāciju
- Uzņēmuma mērķu un mērķauditorijas definēšanu
- Konkurentu un nozares izpēti
- Sociālo tīklu mārketinga stratēģijas izveidi
- Galveno atslēgvārdu un tēmturu (hashtag) identificēšanu
- Zīmola identitāti stiprinošu digitālās vides vizuālo materiālu izstrādi
- Profesionālu foto apstrādi
- Satura koordinēšanu, plānošanu un izvietošanu
- Sociālo mediju monitoringu un optimizāciju
- Remārketinga kampaņu izstrādi
- Kontaktu iegūšanas (leads) kampaņas uzstādīšanu
- Instagram un/vai Facebook shop izveidi
- Komunikāciju ar sociālo tīklu sekotājiem
- Rezultātu analīzi un atskaišu veidošanu
- Konsultācijas ar sociālo mediju speciālistu
Kādi ir ieguvumi no kvalitatīva un vizuāli pievilcīga sociālo tīklu profila?
Uzņēmuma sociālo tīklu konti kalpo par tā vizītkarti, tādēļ tiem jābūt vizuāli pievilcīgiem un informācijas bagātiem. Kvalitatīvs un labi noformēts saturs piesaistīs potenciālos klientus un nodrošinās tos ar visu nepieciešamo informāciju kā par produktu, tā arī par pašu uzņēmumu.
Mūsu radošie DigitalMore sociālo tīklu guru veiks Tava uzņēmuma sociālo tīklu apkalpošanu, nodrošinot tos ar kvalitatīvu un vērtīgu saturu, vienlaicīgi operatīvi komunicējot ar Taviem klientiem. Rūpīgi izvērtējot, noteiksim Tava uzņēmuma mērķauditoriju, analizēsim tās iesaisti un iekļausim aktuālākās mūsdienu tendences Tava zīmola saturā, lai pēc iespējas veiksmīgāk uzrunātu tieši Tavus sekotājus un auditoriju. Regulāri veiksim sociālo tīklu monitoringa pasākumus.
Sociālo tīklu menedžeris saskaņos gan administrēšanas veidus, gan saturu, vienojoties par konkrētiem publikāciju termiņiem un mārketinga kampaņu biežumu. Katram klientam tiek izstrādāta individuāla, tieši viņa biznesa specifikai piemērota, sociālo tīklu stratēģija un atbilstošs sociālo tīklu administrēšanas rīcības un laika plāns.
Strādājam ar šādām sociālo tīklu platformām:
- Youtube
- Twitter u.c.
Cik maksā sociālo tīklu uzturēšana mēnesī?
Oriģināla satura radīšana, ziņu un vizuālo materiālu publicēšana, vispārējā konta optimizācija, ikmēneša administrēšana un analītika, atkarībā no pakalpojumu komplekta apjoma, sākot no 500 EUR mēnesī. Vairāk par ikmēneša soctīklu administrēšanas pakalpojumu cenām uzzini sadaļā Ikmēneša mārketinga pakalpojumi.