Kas ir Facebook reklāma un kāpēc Facebook Ads pakalpojumi ir svarīgi Tavam biznesam?
Facebook reklāmas, kas nu jau zināmas kā Meta Ads, ir fantastisks digitālā mārketinga rīks, kas uzņēmumiem ļauj izveidot un pārvaldīt visdažādāko veidu reklāmas kampaņas savai mērķauditorijai, balstoties uz viņu interesēm, uzvedību, demogrāfiskiem un ģeogrāfiskiem datiem, kā arī daudz dažādiem citiem parametriem. Izmantojot Facebook reklāmas pakalpojumus, Jūsu uzņēmums var sasniegt tiešām jaudīgus rezultātus un uzlabot uzņēmuma pārdošanas rādītājus, paaugstināt apgrozījumu un peļņu, kā arī veidot vai veicināt zīmola atpazīstamību, piesaistīt pircējus savai precei vai pakalpojumam, iegūt līdus jeb kontaktus potenciālajiem pircējiem, kā arī uzlabot mājaslapas apmeklētību.
Facebook reklāmas pakalpojumu cenas var būtiski atšķirties, balstoties uz dažādiem faktoriem. Nozares specifika, konkurences un pieprasījuma līmenis, mērķauditorijas, lielums, specifika, kā arī ģeogrāfiskā atrašanās vieta, reklāmas formāts un citi aspekti ietekmēs gan vēlamo reklāmas budžetu Tava uzņēmuma kampaņām, gan cenu Facebook reklāmu pārvaldības pakalpojumam. Ja Tavam biznesam nepieciešams uzstādīt reklāmas un veikt tehniskās darbības “no nulles”, piemēram, uzstādīt Pixel kodu u.c, jārēķinās ar vienreizēju uzstādīšanas maksu no 450 EUR un uzturēšanas maksu no 200 EUR/mēnesī.
*Informējam, ka Facebook reklāmas pakalpojumu cenas tekstā norādītas bez PVN.
Lai noskaidrotu Facebook reklāmas uzstādīšanas un pārvaldības cenu tieši Tava uzņēmuma mājaslapai, sazinies ar mums!
Kopsavilkums
Facebook reklāmas cenas
- Pamata pakalpojumi
- Paplašinātie pakalpojumi
- Premium pakalpojumi
Mūsu Facebook Ads pakalpojumi
- Reklāmas stratēģijas izveide
- Mērķauditorijas izpēte un atlase
- Facebook Pixel uzstādīšana un analīze
- Remārketinga auditorijas un reklāmas
- Reklāmas dizains un teksts
- Reklāmu tehniskie uzstādījumi
Kāpēc uzņēmumiem ir nepieciešami Facebook Ads pakalpojumi?
- Mērķauditorijas sasniegšana
- Augsta reklāmu efektivitāte
- Izmaksu kontrole un efektivitāte
- Analīze un optimizācija
Citas priekšrocības, ko Facebook Ads sniedz Tavam uzņēmumam
- Uzticamības veidošana
- Zīmola atpazīstamības veicināšana
- Organiskās satiksmes (traffic) paaugstināšana
Dažas vērtīgas un interesantas statistikas par Facebook
- Facebook ir populārāko sociālo mediju platforma Latvijā un pasaulē
- Latvijā Facebook 2024. gada jūnijā vien izmantoja 1.2 miljoni cilvēku
Facebook reklāmas cenas
Mūsu Facebook Ads pakalpojumu cenas ir elastīgas un pielāgojamas, balstoties uz Tava uzņēmuma vajadzībām un mērķiem. Mēs piedāvājam dažādus izcenojumu plānus, ko vari aplūkot zemāk, kā arī dažādus pielāgotus risinājumus, kas vislabāk atbildīs Tava biznesa specifikai. Ja zemāk esošajos plānos neatrodi sev piemērotu risinājumu, droši sazinies ar mums, un mēs sagatavosim tieši Tev individuāli pielāgotu plānu!
Pamata pakalpojumi
Piemēroti uzņēmumiem ar vizītkartes tipa vai citām, relatīvi vienkāršām mājaslapām, kā arī biznesiem ar reklāmas budžetu līdz 500 EUR mēnesī un dažādiem nelieliem uzņēmumiem, kas darbojas konkrētā pilsētā.
Vienreizējā uzstādīšanas maksa: no 450 EUR
Pēc tam: no 200 EUR mēnesī
- Facebook Pixel uzstādīšana
- Mērķauditorijas izpēte un auditoriju izveide
- Reklāmas izveide – tehniskie uzstādījumi, reklāmas teksts/-i un dizains
- Kampaņu vadība un optimizācija
- Kampaņas, kas vērstas uz darbību – pirkumu, pieteikumu u.c.
- Analīze un ikmēneša atskaites
Paplašinātie pakalpojumi
Piemēroti uzņēmumiem ar komplicētākām mājaslapām un nelieliem internetveikaliem, kā arī biznesiem ar reklāmas budžetu no 500-1500 EUR mēnesī.
Vienreizējā uzstādīšanas maksa: no 500 EUR
Pēc tam: no 300 EUR mēnesī
- Nozares un konkurentu izpēte
- Facebook Pixel uzstādīšana
- Mērķauditorijas izpēte un auditoriju izveide
- Reklāmas izveide – tehniskie uzstādījumi, reklāmas teksts/-i un dizains
- Kampaņu vadība un optimizācija
- Kampaņas, kas vērstas uz darbību – pirkumu, pieteikumu u.c.
- Līdu kampaņas
- Remārketinga reklāmas
- Papildu reklāmas formāti
- Analīze un ikmēneša atskaites
Premium pakalpojumi
Piemēroti uzņēmumiem ar komplicētām mājaslapām un lieliem internetveikaliem, kā arī biznesiem ar reklāmas budžetu virs 1500 EUR mēnesī
Vienreizējā uzstādīšanas maksa: no 700 EUR
Pēc tam: no 450 EUR mēnesī
- Padziļināta nozares un konkurentu izpēte
- Facebook Pixel uzstādīšana
- Mērķauditorijas izpēte un auditoriju izveide
- Padziļināta mērķauditorijas analīze
- Reklāmas izveide – tehniskie uzstādījumi, reklāmas teksts/-i un dizains
- Kampaņu vadība un optimizācija
- Kampaņas, kas vērstas uz darbību – pirkumu, pieteikumu u.c.
- Līdu kampaņas
- Mājaslapas produktu kataloga reklāmas – svarīgas internetveikaliem
- Remārketinga reklāmas
- Papildu reklāmas formāti
- Analīze un ikmēneša atskaites
Lai saņemtu precīzu piedāvājumu tieši Tavam biznesam un uzzinātu, kā Facebook reklāma var veicināt Tava biznesa izaugsmi, sazinies ar mums! Ja Tavam reklāmas kontam jau ir uzstādīts Facebook Pixel ar atbilstošām darbībām un/vai izveidots internetveikala produktu katalogs, Facebook reklāmu uzstādīšanas izmaksas var būt zemākas par norādītajām cenām.
Mēs ar prieku sagatavosim piedāvājumu, kas atbilst tieši Tava uzņēmuma situācijai, vajadzībām un mērķiem!
*Informējam, ka Facebook reklāmas pakalpojumu cenas tekstā norādītas bez PVN.
Mūsu Facebook Ads pakalpojumi
Reklāmas stratēģijas izveide
Mūsu digitālā mārketinga aģentūra piedāvā gan relatīvi vienkāršas reklāmas stratēģijas maziem un nelieliem uzņēmumiem, kā arī advancētākas Facebook reklāmas stratēģijas lielākiem uzņēmumiem vai tādiem, kuri vēlas strauji augt un sasniegt augstākus biznesa rezultātus īsākā laikā. Mūsu komanda analizē nozari, kurā darbojas Tavs uzņēmums, Tavus konkurentus, mērķauditoriju, kā arī tirgus tendences, lai izstrādātu stratēģiju, kas pēc iespējas labāk atbilst Tava uzņēmuma mērķiem un vajadzībām.
Mērķauditorijas izpēte un atlase
Veicam Tava biznesa mērķauditorijas analīzi, izpētot dažādus parametrus un identificējot tās auditoriju grupas, kas potenciāli varētu kļūt par Taviem klientiem. Mērķauditorijas izpēte mums ļauj pēc iespējas veiksmīgāk sasniegt tieši Tavam uzņēmumam svarīgāko auditoriju.
Facebook Pixel uzstādīšana un analīze
Uzstādām un konfigurējam Facebook Pixel, kas ļauj izsekot Tavas mājaslapas apmeklētāju uzvedībai, proti, vai viņi ir devušies uz Tavu mājaslapu, vai aplūkojuši kādas preces vai pakalpojumus, iespējams, pat uzsākuši iegādes procesu un galu galā – vai viņi ir iegādājušies Tavu produktu. Facebook Pixel ir obligāts priekšnosacījums, ja vēlies veidot tiešām efektīvas reklāmas kampaņas, kas vērstas uz pirkumiem, līdiem, pieteikumiem vai citām konversijām, proti, darbībām, kas būtiskas Tavam uzņēmumam.
Remārketinga auditorijas un reklāmas
Izstrādājam arī remārketinga (retargeting) Facebook reklāmas kampaņas, kas palīdz veiksmīgāk konvertēt jeb pārvērst Tavus potenciālos klientus par reāliem klientiem. Ar remārketinga palīdzību var sasniegt savas mājaslapas apmeklētājus, auditorijas, kas iepriekš iesaistījušās Tavā saturā, piemēram, noskatoties video, vai potenciālos pircējus, kuri apskatījuši produktu vai pat ielikuši to groziņā, bet nav iegādājušies šo produktu. Remārketinga Facebook reklāmas palīdz izveidot pēc iespējas veiksmīgāku mārketinga piltuvi un iegūt savam biznesam pēc iespējas vairāk klientu.
Reklāmas dizains un teksts
Izstrādājam pievilcīgas un uzrunājošas reklāmas, kas piesaista uzmanību un uzlabo mērķa darbību skaitu. Mūsu komanda strādā ar dažādiem reklāmas formātiem, piemēram, fotoattēliem, reklāmas baneriem, karuseļiem, galerijām, slaidrādēm un citiem, lai nodrošinātu, ka Tavas reklāmas ir vizuāli pievilcīgas un atbilst Facebook Ads platformas labākajām praksēm. Tāpat, protams, parūpēsimies par piemērotu un uzrunājošu reklāmas tekstu, kas piesaistīs Tavus potenciālos klientus.
Reklāmu tehniskie uzstādījumi
Kampaņu vadība un optimizācija
Vadām un optimizējam Tavas reklāmas kampaņas, lai nodrošinātu labākos iespējamos rezultātus. Mēs nodrošinām efektīvu Facebook reklāmu uzturēšanu un sekojam līdzi to veiktspējai, kā arī veicam nepieciešamās korekcijas, lai uzlabotu kampaņu efektivitāti.
Reāllaika analīze un pārskati
Nodrošinām detalizētus pārskatus par Tavu reklāmas kampaņu veiktspēju, kas ietver tādas metrikas kā klikšķu skaits, klikšķu CTR (click-through-rate), konversijas, sasniegtā auditorija un iesaiste. Šie dati ļauj Tev sekot līdzi kampaņas veiktspējai un pieņemt datos balstītus lēmumus.
Kāpēc uzņēmumiem ir nepieciešami Facebook Ads pakalpojumi?
Mērķauditorijas sasniegšana
Facebook ir populārākā sociālo mediju platforma pasaulē ar vairāk nekā 3 miljardiem aktīvu lietotāju mēnesī. Izmantojot Facebook Ads, uzņēmumi var precīzi noteikt savu mērķauditoriju un rādīt reklāmas tieši tiem lietotājiem, kuri ir visvairāk ieinteresēti viņu precēs vai pakalpojumos. Facebook reklāma piedāvā plašas mērķauditorijas atlases iespējas, kas ietver demogrāfiskos datus, ģeogrāfisko atrašanās vietu, intereses un uzvedības kritērijus, kā arī dažādus remārketinga parametrus.
Augsta reklāmu efektivitāte
Facebook Ads piedāvā dažādus reklāmas formātus, kas ļauj uzņēmumiem pielāgot savas reklāmas atbilstoši mērķauditorijas vajadzībām un uzvedībai. Šie formāti ietver attēlu reklāmas, video reklāmas, karuseļu reklāmas, slaidrādes un dažādus citus. Šī reklāmu daudzveidība sniedz uzņēmumiem iespēju veidot pievilcīgas un efektīvas reklāmas, kas piesaista uzmanību un uzlabo pirkumu, pieteikumu un citu konversiju līmeni.
Izmaksu kontrole un efektivitāte
Facebook reklāmas menedžeris piedāvā dažādas budžeta pārvaldības iespējas, kas ļauj uzņēmumiem noteikt dienas vai konkrēta perioda kopējo budžetu un kontrolēt izmaksas. Uzņēmumi var izvēlēties maksāt par klikšķiem (CPC), par impresijām jeb skatījumiem (CPM) vai par darbību (CPA) – pirkumu, pieteikumu, līdu jeb iegūtu potenciālā klienta kontaktu un citām. Plānojot reklāmas stratēģiju, mūsu komanda sastādīs ieteikumus un ņems vērā Tava biznesa mērķis, lai noteiktu atbilstošāko pieeju Facebook reklāmas kampaņām.
Analīze un optimizācija
Facebook reklāma nodrošina plašas iespējas detalizētai reklāmas kampaņu analīzei, kas ļauj Facebook reklāmas speciālistam sekot līdzi reklāmu veiktspējai un sasniegtajiem rezultātiem, kā arī veikt reklāmu optimizāciju jeb veikt nepieciešamās korekcijas, lai uzlabotu rezultātus.
Citas priekšrocības, ko Facebook Ads sniedz Tavam uzņēmumam
Uzticamības veidošana
Reklāmas Facebook platformā nereti var veicināt uzticamības sajūtu potenciālajiem klientiem, ja Tavas reklāmas ir profesionālas, uzrunājošas un atbilstošas attiecīgajai auditorijai. Liela iespēja, ka lietotāji, kuri regulāri redz Tava uzņēmuma reklāmas savā laika joslā, īsstāstos (story) un citos izvietojumos, sāk uztvert Tavu zīmolu kā uzticamu un profesionālu.
Zīmola atpazīstamības veicināšana
Facebook reklāma ir ļoti efektīvs līdzeklis, kā uzlabot Tava zīmola atpazīstamību. Regulāras, kvalitatīvas un piesaistošas reklāmas kampaņas ne tikai piesaista jaunus potenciālos klientus, bet veicina Tava zīmola atpazīstamību sabiedrībā.
Organiskās satiksmes (traffic) paaugstināšana
Lietotāji, kuri regulāri ievēro Tava uzņēmuma reklāmas un arvien labāk sāk atpazīt Tavu zīmolu, ļoti iespējams, šie cilvēki vēlāk dosies uz Tavu mājaslapu, lai uzzinātu vairāk par Tavu produktu. Facebook reklāmas ļoti bieži paaugstina ne tikai Tava zīmola meklējumu skaitu Google meklētājā, bet arī veicina dažādu citu atslēgvārdu meklējumus, kas saistīti ar Tava uzņēmuma piedāvājumu. Līdz ar to, strādājot regulāri ar Facebook reklāmu, visticamāk, uzlabosies arī Tavas mājaslapas organiskais jeb bezmaksas apmeklējumu skaits.
Dažas vērtīgas un interesantas statistikas par Facebook
Facebook – joprojām populārākā sociālo mediju platforma
Facebook joprojām ir populārākā sociālo mediju platforma ar vairāk nekā 3 miljardiem aktīvu lietotāju mēnesī un 3. apmeklētākā mājaslapa visā pasaulē. Sociālo mediju platformas lietotāja skaita ziņā 2. vietā seko YouTube ar vairāk nekā 2.5 miljardiem aktīvo lietotāju, turklāt YouTube ierindojas 2. vietā, pirms Facebook, pasaulē apmeklētāko mājaslapu sarakstā. Starp citu, YouTube platformā vari reklamēt savu uzņēmumu, izmantojot Google reklāmas pakalpojumus.
Latvijā Facebook 2024. gada jūnijā vien izmantoja 1.2 miljoni cilvēku, kas ir teju 70% no visiem mūsu valsts iedzīvotājiem un par aptuveni 500 tūkstošiem vairāk lietotāju, salīdzinot ar Instagram un TikTok.. Gandrīz 25% no šiem 1.2 miljoniem lietotāju bija vecumā no 25 līdz 34, savukārt 2. vietā ierindojās lietotāji vecumā no 35 līdz 44, kas sastādīja vairāk nekā 20% no visiem lietotājiem. Šīs nereti ir tieši tās auditorijas, kas daudziem uzņēmumiem interesē visvairāk, tāpēc Facebook reklāma ir lielisks komunikācijas kanāls, kur sasniegt savu auditoriju gan minētajās, gan arī, protams, citās vecuma grupās.
Facebook reklāma – efektīvs rīks digitālajā mārketingā
Nesen veiktā aptaujā mārketinga un reklāmas speciālistu vidū 29% speciālistu norādīja, ka Facebook, salīdzinot ar citām sociālo mediju platformām, sniedz augstāko atdevi – ROI (return on investment) – jeb atdevi, kas gūta no ieguldījumiem. Tāpat 54% reklāmas ekspertu norādījuši, ka Facebook reklāmas ir ļoti efektīvas, un tikai 8% norādījuši, ka tās nav efektīvas. Jāatzīst, – ja Tava biznesa auditorija ir bērni un/vai jaunieši, tad efektīvāk par Facebook Tev, visticamāk, strādās tādas platformas kā YouTube, TikTok, Snapchat un Instagram. Savukārt, ja Tava mērķauditorija ir vecumā virs 25 gadiem – Facebook ir brīnišķīgs digitālā mārketinga un reklāmas rīks!
Teicams rīks, ar ko sasniegt klientus dažādās nozarēs
Vidējais konversijas rādītājs Facebook reklāmā ir 9.21%. Augstākie konversijas rādītāji ir fitnesa nozarē ar 14.29% un izglītības nozarē ar 13.58%, kam seko nodarbinātas nozare, veselības aprūpe, nekustamais īpašums, B2B un citas nozares. Ja Tavs bizness ir kādā no šīm nozarēm, Tev ir lielisks potenciāls sasniegt tiešām fantastiskus rezultātus ar Facebook Ads palīdzību. Protams, svarīga Facebook reklāma ir arī daudzās citās nozarēs, un galu galā – viss būs atkarīgs tieši no Tava biznesa, Tava piedāvājuma un Tava produkta – preces vai pakalpojuma. Zemākais konversijas rādītājs – tehnoloģiju nozarē. Un, lai arī Facebook ir potenciāls sasniegt klientus un ģenerēt rezultātus šajā nozarē, iespējams, vari apsvērt arī LinkedIn reklāmu un dažādus citus digitālā mārketinga kanālus.
Avots: WordStream
Biznesa attīstībai svarīga ir ne tikai Facebook reklāma, bet arī dažādas citas Facebook aplikācijas un piedāvātās iespējas. Kā rāda dati, vairāk nekā miljards cilvēku, tātad vairāk nekā trešā daļa no lietotāju skaita, katru mēnesi sazinās ar dažādiem biznesiem visā pasaulē, izmantojot Messenger rīku, un vairāk nekā 200 miljoni biznesu pasaulē izmanto Meta aplikācijas – Facebook, Instagram un WhasApp. Starp citu, viens no Instagram platformas papildinājumiem – Threads – sasniedza miljonu lietotāju ātrāk nekā jebkura cita sociālo mediju platforma vēsturē, tāpēc noteikti vari apdomāt sava uzņēmuma klātesamību arī šajā mārketinga rīkā. Arī Facebook grupas dažādās nozarēs var būt ļoti spēcīgs mārketinga kanāls, un katru mēnesi Facebook grupas izmanto vairāk nekā 1.8 miljardi lietotāju, tātad teju 55% no kopējā lietotāju skaita. Arī Facebook Live ir spēcīgs rīks Tava biznesa attīstībai. 2022. gadā Facebook ASV iedzīvotāju vidū bija 2. iecienītākā platforma (aiz YouTube), kur skatīties Live jeb tiešraides video.