Pavisam droši var teikt, ka internets un reklāmas interneta vidē ir kļuvušas par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu. Arī statistika liecina, ka vidēji 80% jeb 1,3 miljoni Latvijas iedzīvotāju internetu lieto katru dienu, kamēr pasaulē regulāro interneta lietotāju skaits jau pārsniedzis 4 miljardu atzīmi.
Tehnoloģiju laikmeta ietekme
Interneta un tehnoloģiju laikmeta ietekme uz apkārt notiekošajiem procesiem ir nenoliedzama – ja kādreiz (piemēram) cilvēki devās uz grāmatnīcām, lai iegādātos grāmatu, tad šodien to var ne tikai pasūtīt internetā, bet arī izvēlēties konkrētu formātu. Proti, ne tikai fizisku, bet arī digitālu, uzreiz iegūstamu kopiju, lai to varētu lasīt datorā, mobilajā telefonā, planšetdatorā vai citās ierīcēs, sev vēlamā laikā un vietā..
Internets ir sniedzis inovācijas gan tam, kā tiek meklēta informācija, gan ievērojami uzlabojis informācijas pieejamību un tās ieguves ātrumu. Tā ir iespēja ikvienam uzņēmumam sasniegt savu klientu, lai, kur tas atrastos. Veiksmīgs uzņēmējs seko līdzi tendencēm un būs tur, kur ir klients.
Reklāmas efektivitāte interneta vidē
Ja kādreiz reklāma televīzijā, laikrakstos vai radio tika uzskatīta par efektīvāko risinājumu, lai ieinteresētu potenciālos klientus, tad tagad tendences ir mainījušās. Ar katru dienu arvien populārāki paliek reklāmas rīki interneta vidē – Google Adwords, SEO, Facebook Ads un citi reklāmas pakalpojumi. Ar to palīdzību ir iespējams sasniegt uzstādītos mērķus un vēlamo mērķauditoriju pēc desmitiem kritēriju (vecums, atrašanās vieta, intereses, lietotāju paradumi, meklētākās frāzes u.c.). Reklāma laikrakstos (piemēram) kādreiz sasniedza 10’000 cilvēku, no kuriem ievērojama daļa laikraksta sekotāju to iegādājās lojalitātes iespaidā, neiedziļinoties reklāmas saturā. Tagad ar Facebook Ads palīdzību tiek iegūta lielāka efektivitāte rezultātos, atlasot vēlamo mērķauditoriju pēc iepriekš minētajiem kritērijiem, pasniedzot reklāmu potenciāli daudz ieinteresētākai publikai.
Kā iegūt atpazīstamību un klientus Interneta vidē?
Pirmkārt, uzņēmumam ir jābūt viegli atrodamam Google meklētājā. Efektīvs rīks atpazīstamībai un auditorijas sasniegšanai ir sociālie tīkli. Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn un citu platformu mērķis ir uzrunāt un ieinteresēt sekotājus. Savukārt mājaslapa ir vieta, kur klients izdara izvēli. Funkcionāla, responsīva dizaina mājaslapas izstrāde apvienojumā ar efektīvu un dzīvotspējīgu biznesa attīstības stratēģiju ir veids kā piesaistīt esošos un potenciālos klientus! Investīcija gan augstas kvalitātes mājaslapā, gan Google reklāmas rīkos ir veids kā gūt panākumus ilgtermiņā. Liec naudai strādāt uzņēmuma labā, izmantojot efektīvākos un mūsdienīgākos risinājumus.
Nenoliedzami, lai attīstītu uzņēmuma redzamību interneta vidē, ir nepieciešams savs cilvēks vai komanda. Rūpīgi izpētot uzņēmējdarbības nozari, konkurentus, fiksējot uzņēmuma mērķus un vīzijas, pēc uzstādīta plāna, regulāri nododot atskaites par sasniegtajiem rezultātiem u.c. Tikai tā ir iespējams celt uzņēmuma pozīciju un vārdu interneta vidē.
Vienreizēja iespēja! Sazinies ar mums, un mēs veiksim Tavu sociālu tīklu auditu pilnībā BEZ MAKSAS.