Līdz ar Covid-19 pandēmiju, populāras atkal kļuva sociālo mediju platformas, kuru vērtība un lietderīgums pēdējo gadu laikā lietotāju acīs bija sācis kristies. Pēc gadiem ilgas sociālās sadrumstalotības, cilvēkiem pēkšņi radās kaut kas, par ko viņi visi varēja runāt un dalīties.
Uzņēmumiem ir jāpielāgojas, lai sociālo mediju mārketings vēljoprojām turpinātu būt efektīvs un nestu veiksmīgus rezultātus, veicot regulāru sociālo tīklu auditu. Uzņēmumi, vairāk kā jebkad, konkurē savā starpā par lietotāju uzmanību, līdz ar to tiek atklātas ar vien vairāk jaunas iespējas, darbības un inovatīvi risinājumi, kā padarīt sociālo mediju veiktspēju vēl efektīvāku.
Ko ietver sociālo tīklu audits?
Tas apskata uzņēmuma sociālo mediju veiktspējas lielo bildi – vai ieguldītais darbs, piemēram, blogu rakstīšana, novirza klientus uz mājaslapu. Audits sniedz ieskatu arī par vairākiem datiem un auditorijas mijiedarbībām. Kā noris auditorijas piesaiste, publicēšanas biežums, reklāmu seansi, vidējo klikšķu skaits u.c. datiem. Rūpīgi aplūkojot un izanalizējot esošo sociālo tīklu platformu rezultātus un darbības efektivitāti, var gūt priekšstatu, vai uzņēmums sasniedz savas mārketinga stratēģijas nospraustos mērķus.
Audita laikā tiek apskatīti šādi kritēriji:
- Uzņēmuma esošo aktivitāšu apkopojums sociālo tīklu platformās;
- Aktivitāšu izvērtējums un datu analīze;
- Nosprausto mērķu novērtējums;
- Konkurentu sociālo tīklu izvērtējums un aktivitāšu apkopojums;
- Pielāgota turpmāko sociālo tīklu aktivitāšu plāna izveide.
Kādi ir ieguvumi no sociālo tīklu audita?
Veiksmīgas digitālā mārketinga stratēģijas pamatā ir rūpīga izpēte un datu analīze, kas nodrošina to, ka produkcijas reklāmas ir pielāgotas biznesa identitātei un mērķauditorijai. Tikai veicot detalizētu auditu, var saprast, kurš saturs lietotājiem patīk vislabāk, kuri tīkli ir visefektīvākie un vai ir nepieciešamība paplašināt uzņēmuma ietekmi, izveidojot uzņēmuma kontu citās sociālo tīklu platformās.
Sociālo tīklu audits var izklausīties kā apgrūtinošs process, galvenokārt tāpēc, ka tas ir jāveic manuāli un ir jāņem vērā daudz informācijas un mērījumu no vairākiem portāliem. Taču audits ir jāuztver kā iespēja uzņēmumam pēc tam uzsākt jaunu, efektīvāku reklāmas kampaņu vai pielāgot citus veiksmīgākus risinājumus.
Audits ir jāveic vismaz divreiz gadā, lai noteiktu, vai ir nepieciešamas lielākas korekcijas stratēģijā. Izmantojot audita procesā gūto ieskatu un pamatojoties uz reāliem un praktiski izmantojamiem datiem, DigitalMore sniegs noderīgus ieteikumus, lai uzlabotu uzņēmuma sociālo tīklu kvalitāti. Šo informāciju varēsi izmantot jebkurā produktu reklamēšanas aspektā – kampaņā vai ikdienas sociālo tīklu uzturēšanā.
Ar kādām izmaksām būtu jārēķinās, veicot sociālo tīklu auditu?
Sociālo tīklu audita pakalpojuma cena ir atkarīga no pētāmo platformu skaita, nepieciešamo datu apjoma, konkurentu izpētes apjoma, kā arī uzņēmuma nozares. Cena par audita veikšanu, sākot no 200 EUR. Lai uzzinātu vairāk par mūsu pakalpojumu cenām, sazinies ar mums un piesakies bezmaksas konsultācijai.