Kopīraitinga darbi (copywriting) jeb e-komercijas teksti ir teksta izveide mārketinga vai reklāmas nolūkos ar vienu vienīgo mērķi: savaldzināt lasītāju. Citiem vārdiem sakot, pārdot. Varētu teikt, ka tā ir māksla radīt pārliecinošus rakstiskus tekstus, kā produktu apraksti, bloga raksti, reklāmu teksti, virsraksti u.c. teksti, kuru mērķis ir radīt kādam vēlmi iegādāties preci vai pakalpojumu.
E-komercijas tekstu rakstīšana ir daudzdimensionāla. Tai ir gan radošs, gan analītisks raksturs. Tāpēc tekstu izveides procesā ir jāspēj atrast līdzsvars starp abiem elementiem atbilstoši Tava biznesa vajadzībām. Tās ir neatsverams ieguldījums biznesa pārdošanas rādītāju izaugsmē!
Tikai īsts kopīraitinga guru spēs efektīvi un precīzi atklāt Tava zīmola priekšrocības un izcelt produkta vērtības, vienlaikus radot saturu, kas atbilst populārākajiem pārdošanas psiholoģijas pamatiem.
Kas īsti ir blogošana?
Blogošana ir paša autora publicēts tekstuāls vai multimediāls saturs. Jau no pašiem sākumiem blogošana tiek definēta kā indivīdu iespēja rakstīt dienasgrāmatas stila ierakstus. Taču kopš tā laika šāda veida saturs aizvien vairāk tiek iekļauts daudzu uzņēmumu mājaslapās. Blogošanas pazīmes ir bieža publicēšana, sarunvalodas stils un iespējas bloga lasītājiem iesaistīties un uzsākt sarunu ar autoru vai citiem lasītājiem.
Blogošana piesaista jaunus klientus
Izmantojot SEO (meklētājprogrammu optimizēšanas) stratēģijas, piemēram, atslēgvārdu izvietošanu, virsrakstu optimizāciju, meta virsrakstu un aprakstu izveidi utt., blogošana kļūst par spēcīgu rīku, ceļā uz atpazīstamības iegūšanu. Turklāt katrs bloga raksts mājaslapai pievieno jaunu lapu. Tas dod iemeslu meklētājprogrammām atkārtoti pārmeklēt Tavu mājaslapu, lai atrastu jaunu indeksējamo saturu, kas, savukārt, palīdz uzņēmumam uzrādīties meklētājprogrammu rezultātos.
Kopīraitinga darbi ietver:
- Sociālo tīklu platformu ierakstu veidošanu;
- Mājaslapas bloga ierakstu veidošanu;
- Mājaslapas tekstu un aprakstu sagatavošanu;
- E-pastu mārketinga kampaņu tekstu izveidošanu;
- Reklāmas tekstu un landinglapu satura sastādīšanu;
- Dažādu citu mārketinga aktivitāšu tekstu sagatavošanu (skripti, apraksti, preses relīzes, prezentācijas, produktu/pakalpojumu apraksti u.c.).
Pieredzējuši reklāmas tekstu sastādītāji izstrādāts pārliecinošus mārketinga un reklāmas materiālus, kas motivēs potenciālos klientus rīkoties vēlamajā veidā. Pārsvarā šāda darbība dod labumu uzņēmumam vai organizācijai, piemēram, potenciālais klients veic jaunu pirkumu, noziedo svarīgam mērķim, ieplāno konsultāciju vai pakalpojumu. Šie materiāli var ietvert tekstuālas reklāmas, kas tiek publicētas drukātā veidā vai tiešsaistes blogu sadaļās. Kopīraitinga darbi var ietvert arī videoklipu vai reklāmu scenāriju materiālus.
Izvēloties tekstu rakstīšanas pakalpojumus, tas netikai atvieglos Tavu tā jau darbu pilno nedēļu, bet arī veicinās Tava zīmola atpazīstamību un biznesa izaugsmi. Mūsu radošie tekstu sastādītāji vadās pēc uzņēmuma individuālajiem mērķiem un vēlmēm, lai izstrādātu kvalitatīvus un lasītājam aizraujošus tekstus vai cita veida kopīraitinga saturu.
Kādas ir Kopīraitinga darbu izmaksas?
Izmaksas par sociālo tīklu platformu ierakstu, reklāmas kampaņu tekstu u.c. tekstveides materiālu izveidi ir, sākot no 25 EUR/gb, savukārt apjomīgāki teksti, kā mājaslapas apraksti, bloga raksti, preses relīzes u.c. rakstu darbi no 45 EUR/gb.
Lai uzzinātu vairāk par kopīraitinga pakalpojumu cenām, sazinies ar mums un piesakies bezmaksas konsultācijai un mūsu speciālisti ar prieku sagatavos tieši Tavam uzņēmumam atbilstošu pakalpojumu piedāvājumu.