Vai zināji, ka patiesībā Tev vajadzētu koncentrēties uz attiecību veidošanu ar influenceriem tikpat daudz kā uz saviem klientiem? Atbilstoši izvēlēts influenceris un efektīvi vadīts influenceru menedžments var sasniegt Tava uzņēmuma mērķauditoriju īsā laika posmā, radīt uzticību zīmolam un veicināt uz iesaisti vai kādu konkrētu darbību. 

Cilvēku dabā ir ietekmēties, mācīties un pielāgoties apkārtējiem apstākļiem un cilvēkiem. 91% mileniāļu uzticas tiešsaistes atsauksmēm tikpat ļoti, kā draugiem un ģimenei, un 50% patērētāju veiks kādu darbību pēc pozitīvas atsauksmes izlasīšanas. Tāpēc vari būt drošs, ka labi izplānots influenceru mārketings var palīdzēt palielināt Tava uzņēmuma pārdošanas apjomus e-komercijā.

Ko ietver influenceru mārketings?

Influenceru menedžments ir saistīts ar stratēģisku attiecību veidošanu ar influenceriem. Tas ļauj Tev attīstīt un saglabāt vadošo pozīciju pār influenceru mārketingu. Pāris no influenceru menedžmenta sniegtajām priekšrocībām – uzlabo zīmola atpazīstamību, efektīvi sasniedz mērķauditoriju, kā arī veido uzticamību Tavam uzņēmumam un zīmolam. 

Pasaulē izveidojies ir mīts, ka, lai nodarbotos ar influenceru mārketingu, ir nepieciešamas neizmērojamas finansiālas iespējas. Veiksmīga sadarbība var izveidoties pat ar influenceri, kurš ir nesen uzsācis darbību un viņa sekotāju loks vēl ir mazs. Influenceris saviem satura patērētājiem var šķist pat uzticamāks un stabilāks. It īpaši, ja uzņēmuma piedāvātais produkts ir kvalitatīvs un atspoguļo influencera vērtības, var izveidoties noturīga ilgtermiņa sadarbība. 

Tik, cik daudz un dažādi ir influenceri, tikpat dažādi var būt arī sadarbības veidi un platformas. Influenceri vairs nedarbojas tikai Instagram vai Facebook. Jau ilgāku laiku, kā nozīmīgu un mārketingam noderīgu platformu, sevi arī ir pierādījis TikTok. Sadarbības var norisināties neskaitāmos veidos – vienkārša atsauksme par produktu, budžetam draudzīgais “Pay per click” jeb “Maksā par klikšķi”, viena influencera sadarbība caur visām platformām vai tikai vienā. 

Ja vēlies sava uzņēmuma kampaņām piesaistīt influencerus, bet nezini, kā to izdarīt, atstāj to mūsu, DigitalMore, ziņā. Mēs izanalizēsim sīkākās detaļas, lai saprastu, kuri influenceri vislabāk atbilst Tava uzņēmuma mērķiem un misijai. Mēs uzklausīsim abu pušu vēlmes un nodrošināsim skaidru savstarpēju komunikācijas norisi. Kampaņas beigās, ņemot vērā sekotāju iesaisti, influencera publicētajā saturā apkoposim sasniegtos rezultātus.

Influenceru mārketinga pakalpojumi:

  • IM stratēģiju un kampaņu izstrāde un izpilde
  • Biznesa nišai piemērotu influenceru meklēšana
  • Partnerattiecību veidošana ar sociālo mediju influenceriem
  • Satura, tostarp ideju izstrāde, rakstīšana un radīšana
  • Mērķauditorijas, tuvāko konkurentu, ekspertu izpētes veikšana
  • IM kampaņu koordinēšana un ieviešana dažādās platformās
  • Sasniegto rezultātu analīzes veikšana

Cik maksā sadarbības ar influenceriem?

Bieži vien sadarbības gan ar Latvijas influenceriem, gan ārzemēs dzīvojošajiem, var sarunāt arī par produktiem jeb barteru. Taču influenceru pakalpojumu cenas par satura radīšanu un publicēšanu var būt, sākot no 50 eiro līdz pat 700 eiro, atkarībā no satura veida – posts, Story, video, LIVE video utt.

Savukārt, izmaksas par influenceru menedžementa pakalpojumiem ir, sākot no 150 EUR, atkarībā no nepieciešamo pakalpojumu apjoma, sadarbību skaita un ilguma.

Lai uzzinātu vairāk par influenceru menedžmenta pakalpojumu cenām, sazinies ar mums un piesakies bezmaksas konsultācijai un mūsu speciālisti ar prieku sagatavos tieši Tavam uzņēmumam atbilstošu pakalpojumu piedāvājumu.

Neatliec uz vēlāku – ieguldi influenceru mārketingā un pārējās nianses atstāj mūsu ziņā!

Informējam, ka pakalpojumu cenas tekstā norādītas bez PVN.